WIRTUALNE BIURO

SALE KONFERENCYJNE

CO-WORKING

USŁUGI BIUROWE

WIRTUALNE BIURO – od 39,- PLN


ul. Wielicka 42/103


Wirtualne biuro to usługa skierowana do osób, które potrzebują adresu siedziby lub korespondencji dla swojej firmy oraz chcą skorzystać z pakietu dodatkowych usług biurowych. Jednocześnie jest to oszczędność na wynajmie drogiego lokalu oraz ponoszeniu wysokich kosztów z nim związanych.


Również dla osób, które nie potrzebują fizycznego biura, ale nie mogą sobie pozwolić lub nie chcą rejestrować swojej działalności w mieszkaniu, jest to także usługa szczególnie przydatna.


W ramach wirtualnego biura posiadamy kilka pakietów do wyboru, w zależności od Państwa potrzeb. Mamy oferty skierowane dla osób, które chcą jedynie posiadać adres firmy oraz zapewniony odbiór korespondencji, aż po pakiet siedziby firmy z pełna obsługą, informacją i przesyłaniem korespondencji oraz miejscem do pracy czy spotkań.


Jesteśmy elastyczni i naszą ofertę możemy dostosować indywidualnie dla każdego Klienta.


Z nami są Państwo pewni, że za kilka miesięcy nie zmienimy adresu, gdyż lokal w którym mieści się siedziba Clever Office i Państwa firmy jest naszą własnością. Nikt nie wypowie nam umowy, a Państwa nie narazi na zmianę adresu i związane z tym koszty.

Państwo będą najemcą a nie pod- pod- podnajemcą, jak w większości innych wirtualnych biur.

W pakietach Clever Office znajdą Państwo:


Adres korespondencyjny firmy

Udostępniamy dla Państwa adres korespondencyjny firmy do kontaktów z kontrahentami, urzędami
i innymi instytucjami.


Adres do rejestracji firmy

Pod udostępnionym adresem mogą Państwo zarejestrować swoją firmę lub działalność oraz posługiwać się nim jako adresem siedziby swojej firmy ze wszystkimi urzędami czy bankami.


Możliwość umieszczania adresu na materiałach reklamowych i informacyjnych

W ramach współpracy z nami, wyrażamy zgodę na umieszczanie udostępnionego adresu na materiałach reklamowych oraz informacyjnych związanych z prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą.


Odbiór korespondencji z informacją o jej nadejściu

W zakresie tej usługi zapewnimy odbiór Państwa korespondencji, która będzie przychodziła na adres naszego biura. Odbierzemy listy zwykłe lub awizo, a także, za Państwa pisemną zgodą, listy polecone. Korespondencja ta będzie rejestrowana w dzienniku oraz otrzymają Państwo informację
o jej nadejściu z podaniem nadawcy poprzez mail lub SMS najpóźniej kolejnego dnia roboczego.


Przechowywanie korespondencji przychodzącej

Przychodząca korespondencja będzie przechowywana w naszym biurze do momentu odesłania jej do Państwa na wskazany adres lub osobistego odbioru.


Przesyłanie korespondencji przychodzącej

Jeśli nie mogą Państwo osobiście odebrać korespondencji, możemy ją wysłać na wskazany wcześniej adres. Ilość wysyłek w miesiącu jest określona w pakietach wirtualnego biura, jednakże jeśli zaistnieje konieczność możemy wysyłać ją częściej za dodatkową opłatą.

Niewykorzystane limity z pakietów nie przechodzą na następny miesiąc.

Ponadto mogą Państwo zlecić nam wysyłanie różnych listów pod różne adresy, np. faktury kosztowe do biura prowadzącego Państwa księgowość, a listy z urzędów czy banku na Państwa prywatny adres.


Skanowanie korespondencji

Za Państwa pisemną zgodą możemy otwierać przychodzącą korespondencję i skanować ją wysyłając w formie PDF na wskazany adres email. Limity ilości skanowanych stron są określone w pakietach, jednakże w razie konieczności możemy skanować ich większą ilość za dodatkową opłatą.

Skanujemy materiały w formie pojedynczych kartek maksymalnie do formatu A4, najpóźniej kolejnego dnia roboczego po otrzymaniu korespondencji.

Niewykorzystane limity z pakietów nie przechodzą na następny miesiąc.


Szczegółowe zestawienie pakietów oraz cen znajda Państwo w naszym CENNIKU.           


Ponadto oferujemy szereg innych usług związanych z obsługą i administracją biura. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami USŁUG BIUROWYCH.