WIRTUALNE BIURO

SALE KONFERENCYJNE

CO-WORKING

USŁUGI BIUROWE

4 KROKI DO Clever Office

Aby rozpocząć wspołpracę z Clever Office wystarczą 4 proste kroki. Poniżej przedstawiamy co należy zrobić, aby do nas dołączyć.

 

Krok 1

Przed zgłoszeniem nowej działalności gospodarczej, skontaktujcie się Państwo z nami w celu potwierdzenia chęci współpracy oraz złożenia niezbędnych dokumentów. Jeśli posiadacie już Państwo firmę, przejdźcie do Kroku 3.

 

Krok 2

Przy rejestracji działalności należy podać adres naszego biura do korespondencji lub jako siedziby firmy w zależności od pakietu na jaki Państwo się zdecydowaliście.

 

Krok 3

Po zarejestrowaniu firmy należy skontaktować się z nami w celu przygotowania umowy oraz ustalenia szczegółów świadczenia usług przez Clever Office. Do umowy potrzebne będą dokumenty rejestracyjne firmy, jakie Państwo uzyskacie po jej zgłoszeniu.

 

Krok 4

Po podpisaniu umowy jesteśmy do Państwa dyspozycji i nasze usługi są dla Państwa dostępne.
Ci z Państwa, którzy wcześniej założyli działalność gospodarczą i zaczynają z nami współpracę muszą zgłosić nowy adres do odpowiednich urzędów i uaktualnić dane w CEIDG – możemy Państwu w tym pomóc.